19 Πακιστανούς μετανάστες συνέλαβαν οι άντρες του Λιμενικού την περασμένη Τρίτη, ξετρυπώνοντάς τους από όχημα μεταφοράς ταχυδρομικών σάκων των ΕΛΤΑ, που βρισκόταν στο γκαράζ του πλοίου «Αριάδνη». Το αξιοπερίεργο βέβαια στην όλη υπόθεση (που δεν γνωρίζουμε αν συνέβη για πρώτη φορά), είναι πως οι Πακιστανοί δεν είχαν κρυφτεί μέσα σε ένα πουλμανάκι των ΕΛΤΑ.

Αλλά είχαν μπει καθ’ υπόδειξη κάποιου τρίτου προσώπου, αγνώστου προς το παρόν που αναζητείται, καταφέρνοντας να εκθέσει τόσο τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, όσο και τους ελέγχους ασφαλείας του πλοίου. 

Οι αρχές συνέλαβαν τους Πακιστανούς που δεν είχαν φυσικά ταξιδιωτικά έγγραφα ή υπηρεσιακά σημειώματα, την περασμένη Τρίτη το μεσημέρι, εντοπίζοντάς τους στο γκαράζ του πλοίου «Αριάδνη», κρυμμένους μέσα στο όχημα των ΕΛΤΑ, που πραγματοποιεί καθημερινά δρομολόγια από και προς το λιμάνι του Πειραιά.

Οι Πακιστανοί όμως δεν πήδηξαν σε κάποια καρότσα φορτηγού, όπως συνήθως γίνεται σχεδόν καθημερινά στα δρομολόγια των πλοίων, για να καταφέρουν να απεγκλωβιστούν από τη Λέσβο. Αλλά όπως ομολόγησαν, έδωσαν 800 δολάρια ο καθένας τους για να τους εξασφαλιστεί η «φυγάδευσή» τους με το πουλμανάκι των ΕΛΤΑ.

Το οποίο πουλμανάκι καθημερινά ταξιδεύει από και προς το λιμάνι του Πειραιά, μεταφέροντας ταχυδρομικά δέματα και την ευθύνη μεταφοράς του αυτοκινήτου έχει εργολάβος για λογαριασμό των ΕΛΤΑ, ο οποίος όμως όπως προκύπτει -και διαβεβαιώνει και η διοίκηση των ΕΛΤΑ στη Μυτιλήνη αλλά κατά πως φαίνεται εκτιμούν και οι αρχές- δεν είχε καμία σχέση με το συμβάν.

«Κύριος» το έβγαλε, «κύριος» το ξαναέβαλε!

Καθώς από την προανάκριση και τις καταθέσεις των Πακιστανών και των εργαζομένων στο πλοίο, προκύπτει ότι το όχημα των ΕΛΤΑ είχε μπει στο γκαράζ του πλοίου αρκετές ώρες πριν αναχωρήσει το πλοίο και στη συνέχεια κάποιο άλλο τρίτο πρόσωπο, άγνωστο στα ΕΛΤΑ, αλλά όπως προκύπτει και στους ανθρώπους φύλαξης του πλοίου, κατάφερε και μπήκε στο γκαράζ.

Έβγαλε το όχημα έξω στο λιμάνι και στη συνέχεια το επέστρεψε πίσω στο πλοίο, με τους Πακιστανούς κρυμμένους, καταφέρνοντας να περάσει προφανώς και όλους τους σχετικούς ελέγχους. Ας σημειωθεί ότι τα ασυνόδευτα οχήματα στα πλοία, συνήθως έχουν τα κλειδιά τους επάνω στο διακόπτη και όταν πρόκειται για οχήματα ιδιωτών, τα φέρουν επάνω τους οι λοστρόμοι.

Ειδικά όμως το όχημα των ΕΛΤΑ που ταξιδεύει καθημερινά, για οικονομία χρόνου σε εκείνον που το παραλαμβάνει από τον Πειραιά ή από τη Μυτιλήνη, έχει τα κλειδιά του επάνω στο διακόπτη…

Οι αρχές προσπαθούν από τις καταθέσεις και των ανθρώπων του πλοίου, να εξιχνιάσουν την υπόθεση και να καταλήξουν στο διακινητή των Πακιστανών. Γιατί επί του παρόντος, έτσι όπως έχει η υπόθεση, αφήνει πολλά ερωτηματικά και για τον άγνωστο διακινητή, αλλά και για τις τυχόν «συνέργειες» του εντός και εκτός πλοίου!

Οι αρχές οφείλουν να διερευνήσουν την υπόθεση σε βάθος, αναζητώντας τον …άγνωστο και τους ενδεχόμενους συνεργάτες του καθώς το τίμημα της παράνομης αυτής μεταφοράς είναι αρκετά υψηλό και δημιουργεί υπόνοιες για ύπαρξη κυκλώματος, που με πολύ θρασύτητα κάνει δουλεμπόριο ανθρώπων μέρα μεσημέρι.