********************** Democracy *********************

*************** (Blog Ελλήνων Δημοκρατών) ***************

  • "Democracy"  ***  (Blog Ελλήνων Δημοκρατών)
  • Follow ********************** Democracy ********************* on WordPress.com
  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Μαζί με 14.101 ακόμα followers

  • EΞΩ ΑΠ’ ΤΗΝ Ε.Ε. :

    GREXIT  NOW
  • ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΜΑ:

  • Αναρτήσεις ανά Ετος & μήνα

  • Βάλτε μας στους φίλους σας:

    ακολουθήστε μας στο twitter
  • klik & μας έχετε στο πιάτο σας!!!
  • Follow Us on Google+
  • Follow Us on Linkedin
  • Follow Us on Tumblr
  • Follow Us on Pinterest
  • ΟΙ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΑΣ στο facebook:

    ένα δικό σου ''Like''  εδώ για να έχεις πλήρη κι έγκαιρη ενημέρωση
  • follow us on facebook
  • #

  • Ακολουθήστε με στο Twitter

  • #

  • Δημοφιλή άρθρα & σελίδες

  • Αρθρα ανά Ετος & μήνα

  • Επιλογή ανά κατηγορία

  • Ετικέτες

    Greece Αριστερά Ασφαλιστικό Δ.Ν.Τ. (μνημόνιο) Δελτίο Τύπου Δημοκρατία ΕΛ.ΑΣ. ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ Εκλογές Ελλάδα Ηράκλειο Θ. Πάγκαλος Κρήτη Μητσοτακέϊκο Νέα Δημοκρατία Νέα Τάξη Παιδεία Στρατός- Αμυνα Τοπική Αυτοδιοίκηση αλητεία αναξιοκρατία ανασφάλεια απεργίες αρπαχτές δολοφόνοι εξευτελισμός επιστολές κυβέρνηση Πασόκ λαϊκή εξέγερση νέο βαθύ Πασόκ πανελλήνιες εξετάσεις παρακράτος παραοικονομία παραπληροφόρηση πελατειακή πολιτική πολίτες πολιτική αλητεία προδότες σπατάλες δημοσίου χρήματος συνταξιοδοτικό υπουργοί του Πασόκ φορομπηχτική πολιτική
  • Ημερολόγιο & καταχωρήσεις!

    Απρίλιος 2017
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μαρ.   Μάι. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
  • RSS ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

  • "Democracy"  ***  (Blog Ελλήνων Δημοκρατών)
  • Εγγραφή

  • Follow ********************** Democracy ********************* on WordPress.com
  • ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΘΕΜΑ:

  • Αναρτήσεις ανά έτος & μήνα

  • Ημερολόγιο & καταχωρήσεις!

    Απρίλιος 2017
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μαρ.   Μάι. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
  • Μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που συνδέει παραγωγούς τοπικών παραδοσιακών προϊόντων και καταναλωτές από όλη την Ελλάδα.

    Kaloudia.com

  • ΔΗΜΟΣΙΟ: Λαμόγια, κλέφτες, φυγόδικοι, απατεώνες

  • τί γράφουν σήμερα τα  Blogs
  • Blog:   daskalos ksipnistere
  • Powered by BannerFans.com

  • gamos

  • discover Crete island,hotels in Crete ### Ξενοδοχεία στη Κρήτη
  • Blogs I Follow

H ξεφτίλα της Μεταπολίτευσης: Σύριζα με άρωμα πασόκ !!!

Posted by evasouideza στο 24/04/2017

Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ: Η «συνιστώσα» των κουμπάρων και τα... ορφανά του ΠΑΣΟΚ

ΠΩΣ ΤΟ «ΠΑΛΙΟ» ΠΑΣΟΚ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙ ΣΥΣΣΩΜΟ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΘΕΣΕΙΣ – ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΣΠΙΡΤΖΗ

Πώς το «σύστημα» του βαθέος ΠΑΣΟΚ κατάφερε να διεισδύσει στις τάξεις του ΣΥΡΙΖΑ και να καταλάβει σημαντικές θέσεις στην κεντρική διοίκηση – Ποιος ο ρόλος του Χρήστου Σπίρτζη ο οποίος αποτελεί προνομιακό συνομιλητή του Αλέξη Τσίπρα – Φιλίες και κουμπαριές που θα… γράψουν ιστορία. 

Του ειδικού συνεργάτη Βαγγέλη Μπότσαρη

Κάθε μέρα που ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλέξης Τσίπρας παραμένουν στην διακυβέρνηση του τόπου γίνεται όλο και πιο έντονη η «πασοκοποίηση» του κυβερνώντος κόμματος, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την πρόσφατη εκδήλωση για την ονοματοδοσία των σηράγγων στον νέο δρόμο Κορίνθου Πατρών.

Ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ο οποίος αποτελεί προνομιακό συνομιλητή του Πρωθυπουργού και έχει τεθεί επικεφαλής της νεοπασοκικής πτέρυγας στο κυβερνών κόμμα, τόλμησε να ταυτίσει τον Αλέξη Τσίπρα με τον ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ Αν. Παπανδρέου λέγοντας: «Η σήραγγα Παναγοπούλας θα πάρει το όνομα του Ανδρέα Παπανδρέου του ανθρώπου που μας ενέπνευσε όπως ο Αλέξης Τσίπρας».

Στην φράση αυτή περικλείεται και η νέα πολιτική φιλοσοφία των στελεχών που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ και έχουν ως στόχο να κυριαρχήσουν στο κυβερνών κόμμα: είναι σκληροί υποστηρικτές του Αλέξη Τσίπρα, δηλώνουν …φορείς της παράδοσης του Ανδρέα Παπανδρέου, εκφράζουν διαφωνίες στο παρασκήνιο για την παρουσία του απαρχαιωμένου κομματικού μηχανισμού του κυβερνώντος κόμματος και με τακτικές ΠΑΣΟΚ της δεκαετίας του 80 δημιουργούν μηχανισμό προσβλέποντας στην δημιουργία ενός νέου κόμματος μακροπρόθεσμα με επικεφαλής τον σημερινό πρωθυπουργό που θα αναλάβει τον ρόλο της …χαμένης Δημοκρατικής Παράταξης.

Βέβαια παίρνουν αποστάσεις από τα πρώην στελέχη των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ που ενσωματώθηκαν στον ΣΥΡΙΖΑ, όπως ο Π. Κουρουμπλής, η Θ. Τζάγκρη και ο Μ. Μπόλαρης, σε μία προσπάθεια να εμφανιστούν ως η ανερχόμενη γενιά της κυβέρνησης που δεν έχει βαρίδια από το ΠΑΣΟΚ του παρελθόντος.

Η ομάδα των Τσιπρικών ΠΑΣΟΚων του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Χρήστο Σπίρτζη, κουβαλά και όλες τις συνήθειες του παλαιού πολιτικού συστήματος αφού συνδέονται μεταξύ τους με κουμπαριές ή κοινούς πολιτικούς αγώνες από τα φοιτητικά τους χρόνια, όπου σχεδόν όλοι ανήκαν στον μηχανισμό του Άκη Τζοχατζόπουλου ,και έχουν τοποθετηθεί σε κυβερνητικές θέσεις κλειδιά από τον υπουργό Υποδομών.

Υπενθυμίζεται ότι με κουμπαριά συνδέεται και με τον υιό Καλογρίτσα πολύ πριν δημοσιοποιηθούν οι υποθέσεις με τα δάνεια της τράπεζας Αττικής και τα βοσκοτόπια που έμπαιναν ως εγγύηση για την παροχή δανείων.

Η καταγγελία Κεγκέρογλου για την χαμένη τιμή του …ΠΑΣΟΚ

Η σύγκρουση μεταξύ των νεοπασόκων του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ έχει ξεπεράσει τα όρια αφού ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Βασίλης Κεγκέρογλου, έφτασε σε σημείο να καταθέσει την βουλή λίστα με στελέχη για τα οποία, όπως είπε ο ίδιος, αποδεικνύεται εμπράκτως ότι το «παλιό» ΠΑΣΟΚ μετακόμισε σύσσωμο στον ΣΥΡΙΖΑ.

κεγκέρογλου

«Και επειδή είδα πολλούς Βουλευτές από αυτήν την κατηγορία να χειροκροτούν σήμερα εδώ τις τοποθετήσεις του κ. Τσίπρα εναντίον του ΠΑΣΟΚ, θέλω να πω ότι και εμείς έχουμε μια Εξεταστική και κοιτάζουμε να δούμε τι έγινε πράγματι το ποσό που δανειοδοτήθηκε. Έχουμε σαράντα ενδεικτικά –συνεχίζεται η εξέταση– πρώην στελέχη του ΠΑΣΟΚ, που πήραν μαζί τους το πολιτικό κεφάλαιο και άφησαν πίσω τους τα χρέη που τους αναλογούν. Θέλω να το καταθέσω στα Πρακτικά και να βγει αντίγραφο να δοθεί στα κόμματα, ώστε να είναι ενήμερα, γιατί πραγματικά δεν μπορεί εδώ πέρα να έρχονται και να χειροκροτούν πολλοί από τους διαχειριστές αυτής της κατάστασης», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κεγκέρογλου και κατέθεσε τη λίστα στην οποία περιλαμβάνονταν:

PINAKAS 1

Οι κουμπάροι του Χρήστου Σπίρτζη

Τόσο ο υπουργός Υποδομών όσο και ο πρώην Γραμματέας της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ, Ν. Μαδεμλής, προειδοποίησαν ότι θα κινηθούν νομικά κατά του κ. Κεγκέρογλου καθώς ο κ. Μαδεμλής δεν κατέχει καμία πολιτική θέση. Στήριξε πολιτικά το κυβερνών κόμμα στις εκλογές του 2015, ωστόσο δεν έγινε ποτέ οργανωμένο μέλος του ΣΥΡΙΖΑ ενώ συνειδητά δεν διεκδίκησε κανένα δημόσιο αξίωμα τα δυο τελευταία χρόνια. Επίσης δεν είναι ούτε σύμβουλος του Χ. Σπίρτζη όπως αναφέρθηκε.

Όμως διατηρεί σημαντικούς πολιτικούς δεσμούς με τον υπουργό Υποδομών με τον οποίο είναι κουμπάροι, αφού τον έχει παντρέψει, και διαδραματίζει ένα ρόλο πολιτικού μέντορα στην άτυπη ομάδα των Τσιπρικών Πασόκων του ΣΥΡΙΖΑ.

Μαδεμλής Νίκος

κόφτε πασοκό-φατσα > βγάλτε συμπέρασμα…

Ο 49χρονος Νίκος Μαδεμλής έχει διατελέσει σύμβουλος του πρώην υπουργού των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και νυν μέλους της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, Αντώνη Κοτσακά, ενώ χαρακτηριστικό είναι δημοσίευμα των Νέων τον Μάρτιο του 1998 όταν εκλέχτηκε γραμματέας της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ όπου αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Ο ΝΙΚΟΣ Μαδεμλής, που υποστηρίζεται από τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Άκη Τσοχατζόπουλο, είναι ο νέος γραμματέας της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ. Με τον Νίκο Μαδεμλή εκλέγονται 26 από τα 51 τακτικά μέλη του νέου Κεντρικού Συμβουλίου (Κ.Σ.). Ο Γιάννης Παναγόπουλος, ο οποίος ανήκει στην πλευρά των «προεδρικών», εκλέγει 19 συμβούλους στο νέο Κ. Σ. Επίσης, εκλέγονται 6 μέλη που θεωρείται ότι ανήκουν σ’ αυτούς που πρόσκεινται στον υπουργό Παιδείας Γεράσιμο Αρσένη και οι οποίοι αναμένεται ¬ σύμφωνα με στελέχη της Νεολαίας ¬ να στηρίξουν τον Νίκο Μαδεμλή…Ο 29χρονος απόφοιτος των ΤΕΙ (Τομέας Μάρκετινγκ) υποστηρίχθηκε από τους «τσοχατζοπουλικούς». Είναι αναπληρωματικό μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ και από το 1993 μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου της Νεολαίας. Μετά το 2ο Συνέδριο της Οργάνωσης (το 1996) είναι μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας και υπεύθυνος του Τομέα Οργανωτικού της Νεολαίας».

Ο κ. Θάνος Βούρδας με το Χρήστο Σπίρτζη

θάνος Βούρδας

Ο έτερος κουμπάρος του υπουργού Υποδομών είναι ο νυν γενικός γραμματέας Μεταφορών του υπουργείου Θάνος Βούρδας. Από το 2015 διορίστηκε διευθύνων Σύμβουλος στην ΕΡΓΟΣΕ και από τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους ορίστηκε στην νέα θέση. Στα χρόνια της κομματικής του διαδρομής στο ΠΑΣΟΚ έχει διατελέσει συνεργάτης και διευθυντής του γραφείου του Κ. Σκανδαλίδη όταν ήταν υπουργός Εσωτερικών με τον οποίο είναι επίσης …κουμπάροι.


Οι πρώην σύντροφοι στο ΠΑΣΟΚ, συνεργάτες στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ

Αποκάλυψη: Ο Χρήστος Σπίρτζης και τα εκατομμύρια που μοιράζονται οι εθνικοί εργολάβοι!

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο νυν υπουργός Υποδομών έχει διατελέσει από το 2010 και επί δύο σχεδόν θητείες πρόεδρος του ΤΕΕ με την στήριξη του ΠΑΣΟΚ, αναπτύσσοντας ένα σημαντικό δίκτυο ανά την επικράτεια με πολιτικούς μηχανικούς. Παράλληλα ανέπτυσσε τις σχέσεις του και με την οικογένεια Καλογρίτσα.

Στο ρόστερ της ομάδας που προέρχεται από το ΠΑΣΟΚ και ευελπιστεί να πρωταγωνιστήσει στο μέλλον εντός του ΣΥΡΙΖΑ έχει ενταχθεί και ο νυν γενικός γραμματέας δημοσίων έργων Γ. Δέδες ο οποίος υπήρξε σημαίνων στέλεχος της φοιτητικής Παράταξης της Ν. ΠΑΣΟΚ στην Πάτρα όπου σπούδασε πολιτικός μηχανικός.

Το Newsbomb.gr συνεχίζει την έρευνα πάνω στις παραπλανητικές δεσμεύσεις της σημερινής κυβέρνησης που διαβεβαίωνε ότι θα καθαρίσει τον τόπο από τους αποκαλούμενους νταβατζήδες – Στο πρώτο μέρος της έρευνας σας παρουσιάσαμε τα έργα και τις ημέρες του υπουργού Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστου Σπίρτζη, που στήνει τον δικό του πολιτικό στρατό – Δείτε τώρα και τα έργα που παίρνουν οι εργολάβοι της διαπλοκής, με αριστερή κυβέρνηση και σοσιαλιστές υπουργούς.

Ο Σπίρτζης μοιράζει εκατομμύρια στους νταβατζήδες της διαπλοκής – Πόσα πήρε ο καθένας;

Παρά τις αρχικές –προεκλογικές και μετεκλογικές κυβερνητικές εξαγγελίες- για νέα εποχή στα δημόσια έργα, για πάταξη των νταβατζήδων, για σκίσιμο αποικιοκρατικών συμβάσεων και άλλα ηχηρά παρόμοια δυστυχώς η πρακτική που ακολουθεί ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης βρίσκεται στην απολύτως αντίθετη κατεύθυνση.

Δεν είναι μονό ότι η κάθαρση έμεινε από απορρυπαντικά και οι διαπλεκόμενοι νταβατζήδες με τα έργα τους, δεν είναι μόνο ότι συζητείται η παράταση των συμβάσεων παραχώρησης. Είναι και το ότι οι εθνικοί μας εργολάβοι με αποφάσεις που υπέγραψε ο κ. Σπίρτζης τους τελευταίους μήνες έχουν ωφεληθεί συνολικά περίπου 195 εκατομμύρια ευρώ σε πρώτη φάση, χωρίς να χρειαστεί να κάνουν το παραμικρό για να ολοκληρωθούν τα έργα.

Και για να μην υπάρχουν αμφιβολίες περί των προθέσεων τόσο των δικών του όσο και της κυβέρνησης με αίτημα του κ. Σπίρτζη εξαιρέθηκαν αρχικά έως τον Απρίλιο του 2017 από το Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων τα δημόσια έργα, σε αντίθεση με κάθε άλλη δημόσια σύμβαση άνω των 60.000 ευρώ.

Προφανώς τα έργα αυτά δεν είναι μεγαλύτερα από εκείνα που είχε αναλάβει την περίοδο του 2004 ο ίδιος ο κ. Σπίρτζης στον ΟΛΠ. Γι αυτά άλλωστε βρίσκεται το όνομά του στο πόρισμα των επιθεωρητών δημόσιας διοίκησης με την επισήμανση ότι ο ίδιος και άλλοι έξι έχοντας ουσιαστικά συστήσει ένα άτυπο καρτέλ ζημίωσαν τον Οργανισμό κατά 755.000 ευρώ.

Ξεχάστηκαν λοιπόν τα σκάνδαλα, ξεχάστηκαν οι εξαγγελίες, ξεχάστηκαν οι υποσχέσεις.

Και να η σημερινή κατάσταση, όπως καταγράφεται από το newsbomb.gr.

Το πιο κλασικό παράδειγμα είναι η Ολυμπία Οδός (η κατά το κοινώς λεγόμενη Κορίνθου – Πατρών) που συνεχίζει να ρουφάει τα κεφάλαια του δημοσίου, χωρίς ποτέ να ολοκληρώνεται, διαμορφώνοντας εύλογα ερωτήματα για τη στάση του επιτελείου του Χρήστου Σπίρτζη.

Από την περίοδο Σουφλιά, οπότε και ξεκίνησε, η «εθνική των εργολάβων» (Vinci 29,9%, J&P Άβαξ 19,1%, Άκτωρ 17%, TEPNA 17%) έχει εισπράξει εκατοντάδες εκατομμύρια, για να «δώσει» στους Έλληνες φορολογούμενους ένα… απέραντο εργοτάξιο επικίνδυνων ημιτελών έργων για το οποίο εισπράττει και τα διόδια.

Μέχρι σήμερα έχουν καταβληθεί περί τα 450 εκατ. από την αρχική συμβολή του Δημοσίου (συνολικά 600 εκατ.) και σχεδόν 200 εκατ. από την πρόσθετη χρηματοδότηση (συνολικά θα φτάσει τα 250 εκατ.), καθώς και περί τα 38 εκατ. για αποζημιώσεις, ενώ για την ολοκλήρωση του έργου θα χρειαστούν ακόμη άνω των 520 εκατ.

Σε αυτά προστίθενται τα έσοδα των διοδίων που υπολογίζονται σε 400-450 εκατ. από το 2008 μέχρι σήμερα. Συνολικά ο δρόμος θα απορροφήσει σχεδόν 1,8 δισ. ευρώ από τα οποία τα 210 αφορούν «λεπτομέρειες» όπως η αποζημίωση για την καθυστέρηση στην έναρξη παραχώρησης και η αναθεώρηση του κόστους κατασκευής…

Κι όλα αυτά όταν στον αυτοκινητόδρομο …μονής λωρίδας που υπάρχει σήμερα, με ελλιπή σήμανση, την τελευταία πενταετία έχουν συμβεί περισσότερα από 150 τροχαία, εκ από τα οποία τα 80 ήταν 75 θανατηφόρα, με σχεδόν 100 νεκρούς.

Το σκάνδαλο της Ολυμπίας Οδού και τα χαμένα 4,3 δισ.

Τα «σκανδαλώδη» οικονομικά της Oλυμπίας Oδού καταγράφονται και στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Kράτους στο νόμο της «επανεκκίνησης» του 2013, η οποία προβλέπει από την αναθεωρημένη σύμβαση, απώλειες εσόδων του δημοσίου της τάξης των 4,3 δισ. ευρώ στο βάθος χρόνου εκμετάλλευσης του έργου!

Με το αρχικό κόστος κατασκευής στα 1,4 δισ. η χρηματοδότηση προβλεπόταν να γίνει κατά 33% από ευρωπαϊκά κονδύλια, 29% από τραπεζικά δάνεια, 23% από τα διόδια, κατά 6% από το Δημόσιο αλλά μόλις 9% από ίδια κεφάλαια των αναδόχων. Δηλαδή οι εργολάβοι βάζουν γύρω στα 150 εκατ. για έναν δρόμο που θα εκμεταλλεύονται έως το 2037, και για τον οποίο το Δημόσιο αναγκάζεται να εκταμιεύει δεκάδες εκατ. ευρώ για να κρατήσει λόγω συνθηκών- τις τράπεζες στο έργο.

Η οχύρωση των εργολάβων πίσω από τις παλιότερες συμβάσεις είναι τέτοια που ακόμη και την περίοδο της λεγόμενης «στάσης πληρωμών» του 2015 που οδήγησε σε φέσι 85 εκατ. για την Oλυμπία Oδό το υπουργείο Yποδομών ενέκρινε την εκταμίευση 49 εκατ. ευρώ σε τρεις φάσεις… Κι όλα αυτά την ώρα που θα κολλούσε τους εργολάβους στον τοίχο.

Πως μοιράστηκαν οι εργολάβοι το χρήμα που έδωσε ο Σπίρτζης

Η κατάσταση αυτή δεν συναντάται μάλιστα μόνο στην Ολυμπία Οδό, αλλά σχεδόν σε όλους τους οδικούς άξονες, με «πρωταγωνιστές» από την πλευρά των εργολάβων, σχεδόν τους ίδιους: τον Άκτορα της οικογένειας Μπόμπολα, την ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ του Γιώργου Περιστέρη – Νίκου Κάμπα και της J&P της οικογένειας Ιωάννου.

Μέχρι σήμερα το «ταμείο» του μαχητή υπουργού έχει εγκρίνει ως «οφειλόμενες δόσεις της χρηματοδοτικής συμβολής» τις ακόλουθες πληρωμές:

• Mαλιακός-Kλειδί (Aυτοκ. Aιγαίου, Hochtief, Άκτωρ, J&P Άβαξ, Vinci):72 εκατ.
• Kεντρικής Eλλάδας (E-65, Tέρνα): 67,45 εκατ.
• Oλυμπία Oδός (Άκτωρ, Tέρνα, J&P Άβαξ, Vinci, Hochtief): 49,1 εκατ.

Επιπλέον, για την κοινοπραξία Άκτωρ-Tέρνα-Πόρτο Kαρράς ενέκρινε 3,9 εκατ. για την εργολαβία του κάθετου άξονα Φλώρινα-Nίκη της Eγνατίας Oδού, ενώ ΑΚΤΩΡ και ΤΕΡΝΑ έλαβαν 1 εκατ. για τους λογαριασμούς του project του νέου λιμένα Πάτρας.

Που είναι η κάθαρση, οέο;

Στο ερώτημα ΠΟΥ εστιάζεται η κόντρα της κυβέρνησης και του υπουργείου Υποδομών με τους μεγαλοεργολάβους η απάντηση αναζητείται με αγωνία. Απλά, μάλλον δεν υπάρχει.

Κατ’ αρχήν οι εργολάβοι απέφυγαν να έρθουν συλλήβδην σε «μετωπική» με την κυβέρνηση. Για παράδειγμα η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ ήταν η πρώτη που κινήθηκε σε διαπραγματεύσεις για την επανέναρξη των εργασιών στους αυτοκινητόδρομους Ιόνια Οδός και Ε-65 κλείνοντας συμφωνία με το υπουργείο Υποδομών που περιλαμβάνει μειώσεις στα διόδια και παροχές – ελαφρύνσεις στους κατοίκους των περιοχών γύρω από τα έργα.

Με την Άκτωρ, η αντιπαράθεση έδειξε να συνεχίζεται -έστω κι αν η κυβέρνηση λίγο πριν τις εκλογές να δώσει το πράσινο φως για την εκταμίευση 73 εκατ. ευρώ- για την επανεκκίνηση των έργων στον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, όπου η Ελλάκτωρ είναι ο δεύτερος τη τάξει μέτοχος στην κοινοπραξία. Στην αγορά πάντως θεωρούν ότι η πρώτη αποτύπωση της πραγματικής κατάστασης στις σχέσεις κυβέρνησης – Μπόμπολα θα φανεί από τη στάση του υπουργείου Υποδομών στην περίπτωση της αναμόρφωσης της σύμβασης παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου Μορέας (και ειδικότερα για το τμήμα Κόρινθος – Καλαμάτα) όπου η Ελλάκτωρ είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος.

Η κυβέρνηση εδώ πιέζει για την παροχή αντισταθμιστικών προς τους κατοίκους της περιοχής του έργου για να εγκρίνει τη νέα σύμβαση, με την πλευρά του Άκτορα να φαίνεται να το «σκέπτεται».

Και κάπως έτσι, και στην κυβέρνηση, παρά τα επικοινωνιακά πυροτεχνήματα, τα «τύμπανα του πολέμου» με τους εργολάβους φαίνεται πως… σιγούν, και να δίνουν τη θέση τους στο διάλογο (άλλωστε ήδη υπάρχει σύγκλιση σε χρονοδιαγράμματα και διόδια) ώστε να λυθεί το μείζον ζήτημα: το πού θα βρεθούν τα λεφτά για να τελειώσουν τα έργα.
Σε αυτό το πλαίσιο, η κυβέρνηση επιταχύνει τις διαδικασίες γνωρίζοντας ότι το deadline της 31ης Mαρτίου 2017 για την ολοκλήρωση των συγχρηματοδοτούμενων συγκοινωνιακών έργων είναι το τελευταίο ορόσημο.

Από την άλλη, προσπαθεί να «χωρέσει» τη νέα γενιά στα περιορισμένα κονδύλια του ΣEΣ 2014-2020 και κυρίως στο πακέτο Γιούνκερ, εγχείρημα πολύ δύσκολο. H μεταφορά στο νέο EΣΠA 672 έργων των προηγούμενων «κοστίζει» 4,5 δισ., ενώ 313 από αυτά θα είναι «γέφυρες» που έχουν καταπιεί μέχρι τώρα γύρω στα 2 δισ. και χρειάζονται άλλα 3,1 δισ. ευρώ.
Στο moratorium της «νέας εποχής» θα πρέπει να προστεθούν και τα επόμενα έργα ανάμεσα στα οποία η Γραμμή 4 του Μετρό Αθηνών (Άλσος Bεΐκου – Γουδί) προϋπολογισμού 1,3 δισ., και η Επέκταση Λυκόβρυσης, προϋπολογισμού 19 δισ. η ζεύξη Σαλαμίνας με προϋπολογισμό 400 εκατ. ευρώ και τα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα όπως το Aεροδρόμιο στο Kαστέλι Κρήτης με 900 εκατ. ευρώ.

Άραγε θα μπορέσει ο κ. Σπίρτζης να τα διαχειριστεί με τον τρόπο που εξήγγειλε πριν μήνες, με το «σπάσιμο» των εργολαβιών ώστε να μπορέσει να εντάξει και τις λεγόμενες «φίλιες δυνάμεις», ή θα πέσει και αυτός «θύμα» των μεγαλοεργολάβων του οποίους φρόντισε να τροφοδοτήσει με ρευστό το τελευταίο διάστημα;

Εκτός Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων τα έργα

Μετά από όλα τα παραπάνω πιστεύει κάποιος ότι είναι άσχετη η απόφαση του κ. Σπίρτζη να εξαιρέσει από το Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων τουλάχιστον έως τον Απρίλιο του 2017 τους διαγωνισμούς και τις μελέτες για τα δημόσια έργα, με την αστεία δικαιολογία ότι και το σύστημα και οι υπάλληλοι δεν είναι έτοιμοι. Ενώ προφανώς για όλους τους άλλους τομείς της δημόσιας διοίκησης το ίδιο σύστημα είναι επαρκές και οι υπάλληλοι από… άλλο πλανήτη.

Η παράταση για την έναρξη ένταξης των δημοσίων έργων και μελετών, σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή κ. Αντώνη Παπαδεράκη που έχει και την ευθύνη για τη λειτουργία και διαχείριση του ΕΣΗΔΗΣ, χορηγήθηκε ύστερα από αίτημα του υπουργείου Υποδομών.

Το επιχείρημα που δόθηκε επισήμως από τον κ. Παπαδεράκη είναι ότι απαιτείται χρόνος για την εκπαίδευση των στελεχών και των υπαλλήλων που θα ασχοληθούν με το αντικείμενο, καθώς και περαιτέρω παραμετροποίηση του ΕΣΗΔΗΣ. Αρμόδιες πηγές, ωστόσο, του υπουργείου Οικονομίας δίνουν μια άλλη απάντηση: ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης φέρεται να επιθυμούσε την πλήρη εξαίρεση των δημοσίων έργων και μελετών από το ΕΣΗΔΗΣ. Τελικώς επελέγη η εξαίρεση έως 30 Απριλίου 2017 ως η «χρυσή τομή».

Ο Σπίρτζης και το πόρισμα για το πάρτι των έργων στον ΟΛΠ

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ότι ο Χρήστος Σπίρτζης πριν γίνει υπουργός με στόχο να φέρει την… κάθαρση αλλά φέρνοντας όπως όλα δείχνουν το νέο μνημόνιο του ΣΥΡΙΖΑ με τους εθνικούς μας εργολάβους ήταν και ο ίδιος εργολάβος.

Οι πρόσφατες καταγγελίες για τα έργα του ΟΛΠ αποδεικνύουν ότι και αυτός ήταν συμμέτοχος στα δημόσια έργα της χώρας. «Ήταν μόλις τρία έργα», υποστηρίζει αλλά δεν μπαίνει στην ουσία της υπόθεσης. Απλώς επαναφέρει στην επικαιρότητα το γνωστό από την εποχή της πρωθυπουργίας του Κώστα Σημίτη «όποιος έχει στοιχεία να πάει στον εισαγγελέα».

Το όνομα του Χρήστου Σπίρτζη αναφέρεται μεταξύ άλλων έξι εργολάβων στην έκθεση της Γενικής Επιθεώρησης Δημόσιας Διοίκησης (λίγες ημέρες αργότερα ανακοινώθηκε η αντικατάσταση του Λέανδρου Ρακιτζή από τη θέση του γενικού επιθεωρητή) για ύποπτες συμβάσεις έργων για λογαριασμό του ΟΛΠ την περίοδο 2001-2004.

Σύμφωνα με το πόρισμα, άλλοτε με μηδενικές εκπτώσεις και άλλοτε με τιμές εργασιών τριπλάσιες έως δεκαπλάσιες των εγκεκριμένων τιμών του ΥΠΕΧΩΔΕ, ομάδα εργολάβων ζημίωσε κατά χιλιάδες ευρώ το Ελληνικό Δημόσιο.
Η έκθεση αναφέρει ότι στην περίοδο 2001- 2004 υπήρχε μία ομάδα εργολάβων, στην οποία φέρεται να συμμετέχει και ο Χρήστος Σπίρτζης, που αναλάμβανε μικρά έργα κατά παρέκκλιση των αρχών της διαφάνειας και της ισότητας συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής αναδόχου ζημιώνοντας τον ΟΛΠ κατά 755.000 ευρώ.

Συγκεκριμένα στο πόρισμα των Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, καταγράφεται πλήθος παρανομιών, κυκλικότητα στην σύνθεση των υποψήφιων αναδόχων στα περισσότερα έργα, ασαφής περιγραφή αντικειμένου της δημοπρασίας, παράνομη σύνταξη του προϋπολογισμού των έργων καθώς και επιλογή συστήματος ανάθεσης που δεν ανταποκρινόταν στις πραγματικές συνθήκες των έργων και στη γενικότερη διαχείριση των διαδικασιών από τα αρμόδια όργανα της ΟΛΠ ΑΕ.

Τα τρία αυτά έτη, περισσότερα από σαράντα έργα ανατέθηκαν σε επτά εργολάβους, μεταξύ των οποίων και ο κ. Σπίρτζης, την ίδια στιγμή που οι οικονομικές προσφορές που κατέθεσαν δεν ξεπερνούσαν σε καμία περίπτωση το ποσοστό έκπτωσης 2% επί του προϋπολογισμού κάθε έργου.

Σύμφωνα με το πόρισμα της Έκθεσης, υπάρχουν σαφέστατες ενδείξεις αφενός ότι τα έργα αυτά δημοπρατήθηκαν με μη νόμιμες διαδικασίες, αφετέρου ότι οι υποψήφιοι ανάδοχοι, μεταξύ των οποίων και ο κ. Σπίρτζης, ήταν σε μεταξύ τους συνεννόηση, νοθεύοντας τον ανταγωνισμό και ζημιώνοντας την ΟΛΠ Α.Ε.

Οι «εντιμότατοι» φίλοι του

Το newsbomb.gr αναφέρθηκε ήδη στον διακηρυγμένο στόχο για αλλαγή του καθεστώτος ανάθεσης. Είναι όμως αυτό τελικά τόσο αθώο όσο ακούγεται ή αποτελεί αφενός ένα «φερετζέ» στην κυριαρχία των μεγαλοεργολάβων με ταυτόχρονο μοίρασμα των… κουκουτσιών σε μικρομεσαίους του κλάδου. Πόσω μάλλον, όταν ανάμεσα σε αυτούς περιλαμβάνονται και κάποιοι που θεωρείτο ότι ανήκουν στις «φίλιες δυνάμεις».

Κάποιοι στοιχηματίζουν ότι το θέμα αυτό συζητήθηκε και σε ραντεβού που λέγεται ότι έγινε τότε μεταξύ του Σπίρτζη και του Χρήστου Kαλογρίτσα σε καφετέρια της Αγίας Παρασκευής. Γιατί, για όσους γνωρίζουν τη διαδρομή του εργολάβου, θυμούνται ότι ήταν από τα αριστερά «στηρίγματα» στο χώρο του Τύπου τις παλιές εποχές. Στην εφημερίδα «Πρώτη» που εξέδιδε κάποτε, θήτευσε, άλλωστε, μεταξύ άλλων και επιστήθιος σήμερα συνεργάτης του Αλέξη Tσίπρα.

O κ. Kαλογρίτσας, με την πολυσχιδή δραστηριότητα, πέρα από τα δημόσια έργα (τραμ κλπ), έκανε κι ένα ατυχές πέρασμα από τις εκδόσεις βιβλίων (με τον εκδοτικό οίκο «Hλέκτρα») , ενώ ελέγχει και την εταιρία δημοσκοπήσεων GPO.


s o u r c e 

Advertisements

9 Σχόλια to “H ξεφτίλα της Μεταπολίτευσης: Σύριζα με άρωμα πασόκ !!!”

  1. Αποκάλυψη: Ο Χρήστος Σπίρτζης και ο προσωπικός του «στρατός» από πρώην Πασόκους

    ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ, ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΤΗΣ… ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ – ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΙΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ

    Έργα και ημέρες του ανθρώπου που θα… τσάκιζε τους εθνικούς εργολάβους – Τον δικό του προσωπικό στρατό που απαρτίζεται από ημέτερους, κολλητούς φίλους του και πρώην συναγωνιστές του από την εποχή που ο κ. Χρήστος Σπίρτζης ήταν ενεργό μέλος του ΠΑΣΟΚ με εξέχουσα θέση στον συνδικαλιστικό χώρο, στρατολογεί ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων.
    Ο κ. Σπίρτζης που εσχάτως βρίσκεται στη σέντρα της αρνητικής δημοσιότητας για μια σειρά πράξεις ή παραλείψεις που βρίσκονται σε πλήρη αντίθεση με τις προεκλογικές εξαγγελίες του ΣΥΡΙΖΑ (σκάνδαλο ΟΛΠ, παραχώρηση περιφερειακών αεροδρομίων, αυξήσεις εισιτηρίων, διαπραγματεύσεις για τα δημόσια έργα, εκταμιεύσεις εκατομμυρίων ευρώ υπέρ των μεγαλοκατασκευαστών και «νταβατζήδων») προχωρεί, όπως αποκαλύπτει σήμερα το newsbomb.gr στο «χτίσιμο» μιας συμπαγούς ομάδας στο υπουργείο του και μάλιστα με απευθείας αναθέσεις αρμοδιοτήτων.
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ανάθεση στον συναγωνιστή του, πρώην γραμματέα της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ στην Αχαΐα, Γιάννη Μαχαίρα, καθηκόντων τεχνικού συμβούλου για την υποστήριξη της ειδικής υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών.
    Σύμφωνα με τα επίσημα έγραφα η συνολική δαπάνη για την πρόσληψη του κ. Μαχαίρα ανέρχεται στο ποσό των 70.000 ευρώ από τα οποία τα 56.400 ευρώ είναι η αμοιβή του και το υπόλοιπο η πληρωμή του ΦΠΑ.

    Όπως αναφέρουν και οι τοπικές ιστοσελίδες στην Πάτρα «πρόκειται για προσωπική επιλογή του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο κ. Μαχαίρας δεν έχει και τη στήριξη του γενικού γραμματέα Υποδομών, Γιώργου Δέδε, καθώς τους τρεις άνδρες συνδέουν εδώ και χρόνια κοινοί αγώνες από τον πάλαι ποτέ «ένδοξο» χώρο του ΠΑΣΟΚ.
    Ο Σπίρτζης, ο ΟΛΠ, οι νέες πληρωμές δεκάδων εκατομμυρίων στους νταβατζήδες, οι κωλοτούμπες και οι εντιμότατοι φίλοι του – όλοι πρώην Πασόκοι.
    Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
    Πολλά στελέχη του… βαθέως ΠΑΣΟΚ έχουν ενταχθεί στον ΣΥΡΙΖΑ τα τελευταία χρόνια. Λίγα όμως από αυτά έχουν μπει στον πυρήνα της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Ένας από αυτούς είναι ο πρώην πρόεδρος του ΤΕΕ, υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
    Έχοντας ενταχθεί στον κλειστό κύκλο των στελεχών που συνομιλούν τακτικά και επηρεάζουν καταλυτικά τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα αποτελεί αυτή τη στιγμή άνθρωπο – «κλειδί» καθώς έχει αναλάβει τις διαπραγματεύσεις με τον πυρήνα των νταβατζήδων, στο κομβικό κομμάτι των δημοσίων έργων.
    Οι δε πράξεις του κ. Σπίρτζη, όπως θα καταστεί πασιφανές από την παράθεση των στοιχείων που έχει συλλέξει το Newsbomb.gr αποτελούν την επιτομή της νέας διαπλοκής που στήνει για λογαριασμό της σημερινής κυβέρνησης ο υπουργός Υποδομών.
    Μια διαπλοκή που με εκκίνηση τα δημόσια έργα περνά και μέσα από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης καθώς στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων αυτή την εποχή είναι όλα ανοιχτά κοινώς όλα παίζονται.
    Στην αρχή όλοι κατάλαβαν ότι ο κ. Σπίρτζης ήταν συνεπής με το μότο «πρώτη φορά Αριστερά», έτσι με τη φόρα που είχε ως πρόεδρος του ΤΕΕ υποστηριζόμενος από τα πρώην στελέχη του ΠΑΣΟΚ που αποστασιοποιήθηκαν μετά τα Μνημόνια, κατήγγειλε «τον τρόπο δημοπράτησης των δημόσιων έργων, της λειτουργίας του ΤΑΙΠΕΔ, του καθορισμού της τιμής των διοδίων», το «μοντέλο τρέλας» στη διενέργεια διαγωνισμών, το πάρτι διασπάθισης του δημόσιου χρήματος από οργανισμούς συγκοινωνιών».

    Δεν δίστασε να δηλώσει ότι «έξι οικογένειες νέμονται τα δημόσια έργα της χώρας κι αυτό πρέπει να αλλάξει», ενώ έχει προαναγγείλει την επαναδιαπραγμάτευση των όρων σύμβασης παραχώρησης και κατασκευής των πέντε μεγάλων οδικών αρτηριών αλλά και της Αττικής Οδού και της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου.
    Και λέμε δεν δίστασε, δεν ντράπηκε, καθώς είναι βέβαιο ότι γνώριζε ότι λίγους μήνες μετά θα επιδίδετο και αυτός στη μεγάλη «κωλοτούμπα».
    Τι έκανε για όλα αυτά; Είτε ακριβώς τα αντίθετα, είτε τίποτε απολύτως.
    Κροκοδείλια δάκρυα και μετάθεση ευθυνών
    Για παράδειγμα, υπέγραψε την παραχώρηση των αεροδρομίων που ο ίδιος πολεμούσε με λύσσα με το ίδιο ακριβώς τίμημα που είχε εξασφαλίσει η συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ.

    Και το μόνο που βρήκε να δηλώσει αναγγέλλοντας τη μεγαλειώδη του κωλοτούμπα ήταν τα εξής:
    «Δεν δώσαμε εμείς τα αεροδρόμια. Τα έδωσαν όσοι έκαναν τον διαγωνισμό που έβαλαν τους συγκεκριμένους όρους». Και τονίζοντας ότι διαφωνεί με τη συμφωνία του ΤΑΙΠΕΔ με τους Γερμανούς της Fraport (την οποία και ο ίδιος υπέγραψε) συμπλήρωσε: «Υπογράψαμε τη σύμβαση με πολύ πόνο…. Βρήκαμε, όταν πήραμε από την ΥΠΑ τις συμβάσεις, κάποιους όρους που έπρεπε να διορθωθούν. Δεν δώσαμε εμείς τα αεροδρόμια. Τα έδωσαν όσοι έκαναν τον διαγωνισμό που έβαλαν τους συγκεκριμένους όρους».
    Και κατέληξε: «Δεν ήταν καθόλου εύκολο που υπέγραψα για την αποκρατικοποίηση των αεροδρομίων… Συνεχίζω να διαφωνώ με τον τρόπο που έγινε η παραχώρηση των 14 αεροδρομίων. Είναι όμως μέσα στις δεσμεύσεις που έχει η χώρα. Κατορθώσαμε το τελευταίο διάστημα και διορθώσαμε πάρα πολλά από αυτά που υπήρχαν στις έτοιμες συμβάσεις που βρήκαμε»…

    Πατώντας πάνω στους φίλους του

    Ελάχιστοι γνώριζαν πριν τις εκλογές του Ιανουαρίου 2015 ότι ο τότε πρόεδρος του ΤΕΕ είχε συζητήσεις με τον ΣΥΡΙΖΑ με την πολιτική ιδιότητα του εκπροσώπου της Ριζοσπαστικής Σοσιαλιστικής Κίνησης. Η ΡΑΣΚ ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2014 χωρίς φιλοδοξία να συμμετάσχει στις εκλογές και αποτελείτο από μέλη και στελέχη του κοινωνικού και συνδικαλιστικού ΠΑΣΟΚ το οποίο είχε στηρίξει τον Γιώργο Παπανδρέου το 2007 αλλά στη συνέχεια διαφοροποιήθηκε από τις μνημονιακές πολιτικές και από την κυβερνητική συνεργασία με τη ΝΔ και τον Ευάγγελο Βενιζέλο.
    Μόνο που ο ίδιος, όπως αποδείχθηκε πολύ σύντομα χρησιμοποίησε τους πρώην συντρόφους του -μεταξύ των οποίων ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Γιώργος Καβαθάς καθώς και ο Σπύρος Παπασπύρος, πρώην πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ- προκειμένου να εξασφαλίσει για τον εαυτό του το διαβατήριο της εισόδου στην κυβέρνηση που συγκρότησε ο Αλέξης Τσίπρας μαζί με τον Πάνο Καμμένο.

    «Καθαρίζοντας» το βιογραφικό του

    Ο ίδιος μάλιστα έχει φροντίσει να εξαφανίσει από το επίσημο βιογραφικό του κάθε τι που θα αναφερόταν ή θα θύμιζε ΠΑΣΟΚ ως να ήταν ένας ανεξάρτητος συνδικαλιστής που ανέβαινε γρήγορα την ιεραρχία μέσα στο Τεχνικό Επιμελητήριο, φτάνοντας ακόμη και στη θέση του προέδρου (δείτε εδώ το βιογραφικό)
    http://christosspirtzis.blogspot.gr/p/ksfgjsfogksfpg.html

    Άλλα λέμε και άλλα κάνουμε

    Και φτάσαμε έτσι στο σημείο που ο Χρήστος Σπίρτζης υπέγραψε τη συμφωνία με την κοινοπραξία Fraport.
    Με αυτή και αντίθετα με κάθε προεκλογική εξαγγελία και καταγγελία ο κ. Σπίρτζης έφτασε στο σημείο να «αυτοτρολάρει» τις δικές του δηλώσεις όπου υπερθεμάτισε της απόφασης του περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, Θόδωρου Γαλιατσάτου για δημοψήφισμα σε βάρος της παραχώρησης των αεροδρομίων, δηλώνοντας πως: «ο κ. Περιφερειάρχης κάνει πολύ καλά που κάνει δημοψήφισμα . Εγώ αν ήμουν στη θέση του θα έκανα χειρότερα»…
    Ως τις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 ο κ. Σπίρτζης ήταν ένας εξωκοινοβουλευτικός υπουργός, μετά τις εκλογές που έγιναν με λίστα είναι πρώτος βουλευτής Αττικής καθώς για χάρη του εκπαραθυρώθηκε από το συνδυασμό, όπως τουλάχιστον ο ίδιος καταγγέλλει, ο Αλέξης Μητρόπουλος.
    Αύξηση εισιτηρίων: Το κερασάκι
    Και σα να μην έφταναν όλα αυτά μόλις πριν λίγες ημέρες, μεσάνυχτα ανέβηκε στην ιστοσελίδα των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας η απόφαση για την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων κατά 20 λεπτά του ευρώ. Επισήμως, η αύξηση κατέστη υποχρεωτική από την αύξηση του ΦΠΑ από το 13% στο 23%. Όμως ο κ. Σπίρτζης ξέχασε δύο πράγματα
    Πρώτον ότι την αύξηση του ΦΠΑ την δρομολόγησε αυτή η κυβέρνηση και δεύτερον ότι το 23% δημιουργεί αύξηση 10 λεπτών και όχι 20.
    Εκτός κι αν με τη διαφορά πληρωθούν οι μισθοί των νέων διοικήσεων στις αστικές συγκοινωνίες. Γιατί πάλι με απόφαση του κ. Σπίρτζη σε όλες τις εταιρείες τοποθετούνται διαφορετικοί πρόεδροι και διευθύνοντες σύμβουλοι ενώ έως τώρα οι δύο ρόλοι ασκούνταν από το ίδιο πρόσωπο.

    Οι μπάρες της εθνικής και το πορτραίτο του Βελουχιώτη

    Από τον Ιανουάριο του 2015 οπότε και ανέλαβε αναπληρωτής υπουργός Υποδομών αναδεικνύεται σε κεντρικό παράγοντα της οικονομικής σκηνής με επίκεντρο τα δημόσια έργα. Στην πρώτη του θητεία, έως δηλαδή τον Σεπτέμβριο, μπορεί να μην έκανε έργα αλλά κέρδισε τη μάχη της δημοσιότητας καθώς… προσωπικά -και παρά την αντίθετη δικαστική απόφαση- έσπασε την μπάρα στο 90ο χιλιόμετρο της Εθνικής οδού Αθήνας -Λαμίας, κάπου στην Βοιωτία, για να ανοίξει και πάλι γνωστό καφέ – εστιατόριο που λειτουργούσε παράνομα.
    Προφανώς, τα κορόιδα που πλήρωσαν για να ανοίξουν νόμιμο εστιατόριο σε ΣEA της Εθνικής Οδού, δεν είχαν την τύχη να γνωρίζουν τον «αριστερό» με διαβατήριο αριστεροσύνης τη φωτογραφία του Άρη Βελουχιώτη στο υπουργικό του γραφείο.
    Στριμώχνει τους νταβατζήδες με εκατομμύρια ευρώ στους λογαριασμούς τους
    Και μετά άρχισε να… στριμώχνει του εργολάβους – νταβατζήδες που έχουν αναλάβει τα μεγάλα οδικά έργα.
    Άρχισε με εξαγγελίες για ξεκαθαρίσματα που όμως καταλήγουν σε πληρωμές εκατομμυρίων ευρώ στους ίδιους… νταβατζήδες και μάλιστα πριν καν ξεκινήσει πάλι η εκτέλεση των έργων που είχε διακοπεί επί ΝΔ.
    Αλλά και το κυριότερο: Με νέες αναθέσεις στους ίδιους, τους καταγγελλόμενους αλλά και διαπραγματεύσεις για να μειωθεί το κόστος των διοδίων με παράταση των συμβάσεων παραχώρησης για περισσότερα χρόνια.
    Και αυτό σε πλήρη αντίθεση με τις προεκλογικές εξαγγελίες και τη στήριξη στο κίνημα δεν πληρώνω που άνοιγε τις μπάρες στα διόδια καταγγέλλοντας τις… ληστρικές συμβάσεις που χαρίζουν εκατοντάδες εκατομμυρίων στους εργολάβους.
    Στη φαρέτρα τους, ως «υπερόπλο» διαφημιζόταν η ολοκλήρωση των εν εξελίξει ερευνών στα δημόσια έργα από το Σώμα Επιθεωρητών και την Επιτροπή Ανταγωνισμού (αλήθεια που βρίσκονται τα πορίσματα;), που θα διαμόρφωναν μοχλό πίεσης προς τους εργολάβους ώστε να χαμηλώσουν τον πήχη των απαιτήσεων των εταιρειών που απορρέουν από τις συμβάσεις.
    Αυτό, σε συνδυασμό με το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών με κύριο στόχο το σπάσιμο των μεγάλων έργων σε μικρομεσαίες εργολαβίες ώστε να χτυπηθεί η διαπλοκή, και να ανοίξει ο δρόμος και για μικρότερες εταιρείες.
    H αρχή γίνεται από το έργο-«φάντασμα» του άξονα Πάτρα-Πύργος (443 εκ.) που σπάει σε 8 κομμάτια, προκειμένου να λειτουργήσει και ως «πιλότος».
    Την ίδια στιγμή όμως, οι ισχυροί παίκτες των κατασκευών άρχισαν και πάλι να εισπράττουν δεκάδες εκατομμυρίων πριν καν βάλουν και πάλι μπροστά τις μπουλντόζες για να τελειώσουν τα έργα.
    Έτσι στα ταμεία τους εισέρρευσαν το τελευταίο διάστημα περί τα 194 εκατ., ενώ παρά τις εκταμιεύσεις που αφορούν εγκεκριμένους λογαριασμούς, οι οφειλές (χρηματοδοτική συμβολή Δημοσίου και αποζημιώσεις) αγγίζουν τα 400 εκατ., ενώ για την ολοκλήρωση των 4 αυτοκινητοδρόμων (Aιγαίου, Iόνια Oδός, Oλυμπία Oδός, E-65) χρειάζεται ακόμη 1,5 δισ. ευρώ που θα πρέπει να βρει το κράτος.
    ΥΓ: Το Newsbomb.gr θα συνεχίσει τη δημοσιογραφική έρευνα για τον κ. Σπίρτζη, τον άνθρωπο που θα τσάκιζε στη νομιμότητα τους εθνικούς εργολάβους… Υπομονή. Έρχεται και δεύτερο μέρος αποκαλύψεων για τους «αδιάφθορους» της Πασοκογενούς αριστεράς…


    http://www.newsbomb.gr/ellada/apokalypseis/story/667439/apokalypsi-o-xristos-spirtzis-kai-o-prosopikos-toy-stratos-apo-proin-pasokoys#ixzz4fB8rG4yH

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Ανώνυμος said

    Η Ελλάδα δεν θα γίνει κράτος οργανωμένο ποτέ, όσο οι πολίτες φοράνε πολιτικές παροπίδες και απλώνουν το χέρι στους πολιτικούς.

    Μου αρέσει!

  3. Ανώνυμος said

    ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΠΕΦΤΕΙ Η ΠΛΕΙΟΞΗΦΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ
    ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ. ΜΑ ΕΧΕΙ ΤΟΣΑ ΦΥΤΑ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ? ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΙ
    ΞΕΚΑΣΜΟΙ? ΤΙ ΦΤΕΕΙ? ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ DNA?

    Μου αρέσει!

  4. Ανώνυμος said

    Έργα και ημέρες του ανθρώπου που θα.θαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαθαφτηκαμε στο ψεμμα

    Μου αρέσει!

  5. Ανώνυμος said

    Το βάθη ΠΑΣΟΚ εχει απορρόφηση πλήρως το ΔΙΟΡΙΖΑ Εεεε!!! ΣΥΡΙΖΑ

    Μου αρέσει!

  6. Ανώνυμος said

    Αλέξη για ρώτα τον ΙΕΡΕΑ σου… βλέπει εκδότες απο την πίσω πόρτα του ΜΑΞΙΜΟΥ;;;

    Μου αρέσει!

  7. Ανώνυμος said

    Γελάει ο κόσμος με τους απατεώνες Πασοκοσυριζαιους – Αν αυτοί καθαρίσουν τον Μπόμπολα και τους υπόλοιπους εγώ θα γίνω αστροναύτης

    Μου αρέσει!

  8. ΤΟ ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΟ ΠΑΣΟΚ ΚΥΒΕΡΝΑ.

    ΘΑΝΑΣΗΣ ΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΣ…Ο ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΟΛΟ ΦΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΣ ΔΡΑΚΟΣ…ΚΟΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΒΟΥΛΗ.

    ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΛΥΚΟΙ.

    ΑΠΟ ΤΟ 35% ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΜΕΙΝΕ ΜΟΝΟ ΤΟ 5% ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΣΜΙΞΑΝΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΙΤΣΑΝΙ ΦΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ ΕΡΠΕΤΑ ΚΥΒΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΛΥΚΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΦΙΔΙΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΗ.
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΤΡΩΝΕ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΡΑΣΙΝΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΗ ΦΙΔΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΛΛΑΖΕΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΝΕΛΙΤΣΑΝΙ ΓΥΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΠΙΝΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΟΜΜΑ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΨΗΦΗΣΕΙ ΣΑΝ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΙΔΙ…ΤΗΝ ΟΧΙΑ…ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΔΙΚΗΜΕΝΑ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΨΕΥΤΟ ΜΑΡΞΙΣΤΟΧΑΛΕΔΩΝ.

    ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΑΓΡΙΟ ΧΤΙΚΙΟ ΚΑΙ ΔΡΑΚΟΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ Η ΚΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΑΚΕΛΩΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΡΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΛΑΚΩΝ ΚΑΙ ΒΡΥΚΟΛΑΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΛΥΚΩΝ ΚΑΙ ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ.

    ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΓΝΩΣΤΟ ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΜΕΣΩ…. Google….www.thanasis.com….

    Μου αρέσει!

  9. ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΟΙ ΛΥΚΟΙ…. ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    ΔΟΚΙΜΙΟΝ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΥΣ ΛΗΣΤΩΝ.

    ΘΑΝΑΣΗΣ ΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΣ. Ο ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.

    ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ
    ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ
    ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΗΣΕΙ ΟΛΟΙ
    Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ.

    ΣΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛ ΤΗ ΜΑΝΑ ΟΛΟΙ ΑΝΤΑΜΑ.

    ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΩΝ ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΩΝ ΛΥΚΩΝ.ΛΥΚΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ.

    ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΟΙ ΛΥΚΟΙ….ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ…
    ΔΟΚΙΜΙΟΝ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΥΣ.

    ΑΝ ΒΓΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΗΝ ΟΛΗΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΡΕΜΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΙΑΒΟΛΟΙ.
    http://www.thanasis .com

    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟ ΦΟΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑΚΡΗ.

    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΔΕΚΑΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΥΓΕΙ ΑΥΤΕΠΑΓΚΛΕΤΑ ΣΕ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΩΝ ΛΥΚΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ.

    ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ.

    Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ….ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΧΟΝΤΡΟ ΜΙΣΘΟ.

    ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΩ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΡΟΣ ΑΡΜΟΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΩΝ ΛΥΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΡΜΟΔΙΑΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Η ΟΠΟΙΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ…ΓΙΑΤΙ ΛΑΔΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΡΦΟΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΥΩΒΟΥΈΥΤΕΣ.

    ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΡΙΑ ΣΚΥΛΑ ΔΕΗ.

    Η ΔΕΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΣΥΝ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

    ΠΡΟΣΦΥΓΑΤΕ ΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΝ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΑΙ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 1974 ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

    ΦΥΣΙΚΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΙΔΙΟΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΕΗ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΕΚΟ ΜΕΣΩ ΚΛΕΨΩ ΚΑΙ ΧΕΣΩ.

    ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΕΝΟΙΚΑΖΕΙ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η ΕΝΑ ΛΙΜΑΝΙ Η ΑΕΡΟΔΜΡΟΜΕΙΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ…ΝΑ ΤΣΑΚΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΑΜΠΑΡΙΑ.

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΚΟΥΦΑΛΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΣΚΥΛΑ ΔΕΗ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΣΜΟ ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΥΡΩ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΕΚΑΤΟΝ ΠΕΝΗΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΡΤ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΗΣΤΡΙΚΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ.

    ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΟΠΛΟΚΛΗΡΗ Η ΔΕΗ ΣΕ ΑΓΡΙΟΥΣ ΙΝΔΙΑΝΟΥΣ ΟΠΟΤΕ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΑΜΗΣΙΑΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΓΡΙΟΣ ΙΝΔΙΑΝΟΣ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ ΜΙΑ ΠΟΒΑΤΙΝΑ ΝΑ ΑΠΔΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.

    ΕΓΩ ΠΡΙΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΦΕΡΑ ΤΗΝ ΔΕΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΠΡΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΗΣ ΔΕΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ ΜΗΖΑΜΙΔΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΦΕΥΡΩ ΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΕΥΡΩ ΤΡΙΑΝΤΑ.

    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΠΟΣΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΑ ΓΙΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ….ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΗΜΟΥΝΑ ΜΠΑΤΗΡΗΜΕΝΟΣ ΑΧ ΟΧΙ ΜΙΣΟΠΕΘΑΜΕΝΟΣ.

    ΚΥΡΙΟΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΩ ΓΙΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΜΕΡΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΛΥΒΑ Η ΣΠΗΛΙΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΨΗΛΑ ΑΛΛΑ ΜΕ 1821 ΤΑΝΚΣ ΓΥΡΑ ΚΑΙ ΓΥΡΑ ΚΑΙ 1821 ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΟΠΟΤΕ ΣΕ ΣΑΡΝΤΑ ΜΕΡΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΣ… ΔΡΑΚΟΣ… ΚΟΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ.

    ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΤΟ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ….
    ΠΡΟΣΦΥΓΑΤΕ ΕΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΝ ΔΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΡΟΝΕΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΚΑΤΕΜΕ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΣΟΠΕΘΑΜΕΝΟΥΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΘΑΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥΣ..ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΥΣ…. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΛΥΣΗ.

    ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΘΝΙΚΟ ΓΝΗΣΙΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.

    ΑΛΛΙΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΛΥΚΟΙ..ΟΙ ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΛΥΚΟΙ… ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΝΕ ΟΛΟΥΣ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΧΩΡΙΣ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΝΥΧΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΗ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΛΟΙ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΛΟΥΣ.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
APODYOPTES

We can mentally undress you

venitism

Venitism is a free-content business blog. Basil Venitis,venitis@gmail.com

glutilicious.wordpress.com/

Gluten free delicious moments!

readink.gr

for readers & inkers

ΙΚΑΡΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΙΚΑΡΙΑΣ

Προσφορές για Στρατιωτικούς

Προσφορές για Στρατιωτικούς

New Age Astrology

Astrology for the new age

2future4u

This is your life

Μπλόγκερ Αστραία

Η κριτική του καθαρού διαδικτύου

ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΓΝΩΜΕΣ

Γιατί η Ιστορία γράφεται απο τους Ανθρώπους

GCNA.GR - GREEKCATHOLICS.GR - GREEKCATHOLICS.COM

Η Καθολική Εκκλησία Στην Ελλάδα Και Στον Κόσμο Με Ένα Κλικ…

Οικολογική Φιλοζωική Πολιτεία

άμεση δημοκρατία, φρουτοκρατία, χορτοφαγία, ωμοφαγία, ανθρωπισμός, ανυπακοή, αυτάρκεια, διατροφή, υγεία, αυτογνωσία, ηθική, οικολογία, πολιτισμός, μη βία, όλη η αλήθεια για τον ιουδαιοχριστιανισμό και εκκλησία

Πολύτεκνοι

Ιστοσελίδα για θέματα πολυτέκνων στην Ελλάδα - www.polyteknoi.gr

TravelTrouble

Travel without the trouble!

Travels 4 Ever

Ταξιδεύοντας και γνωρίζοντας τον κόσμο

Ανατολική Ακτή Αττικής

Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Ανατολικής Αττικής

shaken by a whisper

awebsidestory project

katalogia

blog of Sarantis Antiochos/Antíocos/Αντίοχος

Ποιητικό Μίξερ

Poetry and Literature

PAPIYAWN

Ταινίες, Τηλεόραση, Σούπερ Ήρωες

room to grow

interiors for children

Martha is Blogging

My Life In a Blog

Travelstories from my world

* T for travel, T for trains, T for True Stories

eyelandssite.wordpress.com/

ιστοσελίδα για την τέχνη και την ζωή στην πόλη

ΕΥΠΑΛΙΟ καθ΄οδόν

ΕΥΠΑΛΙΟ ΔΩΡΙΔΑΣ, Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ

Χαράλαμπος Γιαννακόπουλος

Βιβλία, ποιήματα, μεταφράσεις και άλλα

Απολύτως Διαλλακτικός

Logical stories of everyday madness

Citizen

Kώστας Γιαννακίδης

SOFERINA

οδηγηστε με στυλ

Manina

το περιοδικό για κορίτσια επιστρέφει

time2rally.gr, Νέα Μηχανοκίνητου Αθλητισμού|motorsports news

Ειδήσεις Αγωνιστικού Αυτοκινήτου, Ελληνικού Ράλλυ, Πρωταθλήματος Αναβάσεων,Πρωταθλήματος Ταχύτητας,Πρωτάθλημα Dragster

Thess Men

Ανδρικό Ντύσιμο / Μόδα / Στιλ / Lifestyle

FIGHTING SOUL

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ BLOG ΓΙΑ... ΜΑΧΗΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ

ExpertIN Varis

ExpertIn στην πληροφορική, οι καλύτεροι στη Βάρη

Αρέσει σε %d bloggers: